2010. március 21., vasárnap

Blogger díj

Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2)a logót(ami am szerintem nagyon, extrém béna) kirakom a blogomba.

3)a szabályzatot kirakom a blogomba.

4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

7)betartom a szabályokat.

Nekik adnám át a díjat:
AliceCullen
Ivi
Szylu
Katella
Abigel


És még sokaknak adnám, de csak ötöt írhatok..

Teszt:
Név: Kittikef
Lakhely: Magyarország, Tatabánya
Születési hely: Tatabánya
Magasság: 162 cm
Névnap: December 2
Foglalkozás: Tanuló
Testvérek: -
Anyanyelv: Magyar
Beszélt nyelvek: (Magyar), Angol
Gyűjtemény: poszterek, újságok, Twilight saga (alap dolog :)
Cipőméret: 35-6
Iskola: Bárdos László Gimnázium, Tatabánya
Kedvencek: ofő, ének, és a szünet, főleg az ami a harmadik évszakban van!
Hobbi: olvasás, zene hallgatás, filmnézés, írás, gépezés, és KAJA
Zsebpénz: egy 5-ös, 500 Ft.
Kívánság: legyen jó a bizim! Legyen jó a bizim! illetve, LEGYEN JÓ A BIZIM!!!!!!!!!
Álom: könyvet akarok írni, újságíró akarok lenni
Szerencseszám: 8; 17
Szeretnék találkozni: hmmmmm... VAnessa Hudgenssel, mert csípem a csajt :)
Háziállatok: 1 yorkshire terreier (Basa; 3 éves)

Ezt a díjat AliceCullen-től kaptam 2010.március 21-én! Nagyon szépen köszönöm neki, és remélem, hogy ezt ő is tudja! ( bár ha elolvassa, táncsak rájön XD )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése